maandag 11 november 2013

Opdracht 2

Het is een dag te laat, maar hier volgt de nieuwe opdracht.
Voor degene die denken, waar gaat dit over?
2 weken geleden heb ik een bericht geblogt over het geven van een creatieve opdracht aan mijzelf.
Kijk even op deze link en je weet waar het over gaat.
 
Deze keer mocht Otto de opdracht trekken en dit is wat het is geworden.

 
 
Het materiaal: kosteloos
   Het thema: Ik hou van....
 
Kosteloos materiaal ben ik gek op. Ik vind het erg leuk om dingen te maken van afval of iets wat ik heb gevonden.
Het thema.....mmmmm daar moet ik nog even diep over gaan nadenken. Ik hou van heel veel dingen, maar in combinatie met het materiaal?
 
Hopelijk zijn er weer een paar enthousiastelingen, net zoals bij de vorige opdracht, die met me mee willen doen. Ik zou het erg leuk vinden als je van je creatie  een foto met een korte beschrijving naar mijn e-mail adres stuurt.
Over 2 weken laat ik de resultaten weer op mijn blog zien.
 
Ik ga aan de slag! 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten