donderdag 31 oktober 2013

Een warm hart



 
Nu de dagen weer korter en kouder worden is het altijd fijn om wat extra warmte te krijgen.
 
Meestal gebruiken we bij zere buiken of koude voeten van die waterzakken, maar deze zijn zo lomp en zwaar, vooral voor kleine kinderbuikjes.
We hebben ook een kersenpittenzak, maar deze vind ik te hard en stinkt.
 
Tja, dan moet je zelf maar iets fabriceren.
 
Nu had ik al tijden geleden deze granen kussens bij Mme Zsazsa gezien
 en wilde deze altijd al eens maken.
 
En nu ging het er van komen.
Het gestreepte hart met tekst heb ik cadeau gegeven, omdat ik diegene een warm hart toedraag.

 Voor de vulling van de kussens zijn de meningen op het net nogal verdeeld,
ik heb voor lijnzaad gekozen.
 
Als je hier klikt, kan je zien hoe ik ze gemaakt heb.
 
Laat het kussen ongeveer 2 minuten in de magnetron op 600 Watt opwarmen.
 

Geniet van de warmte!




 





 


 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten